بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در هرمزگان برگزار می‌شود

«باوقار زعیمی» گفت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با شعار «خیرین پیشران ایران قوی» در هرمزگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵ - 11June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «مهدی باوقار زعیمی» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده با رونق بیشتر از سنوات گذشته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جهش تولید در امر مقدس مدرسه سازی مسلما با مشارکت بالای خیرین محقق می شود، افزود: مدرسه سازی لذت بخش ترین کار نیکی است که می توان در عرصه تولید علم و دانش در آن مشارکت داشت و این مهم مسئولیتی ملی است که هر فردی باید به سهم خود در تحقق آن بکوشد.

باوقار زعیمی با بیان اینکه جامعه خیرین مدرسه‌ ساز تاکنون زمینه ساز اتفاقات بسیار مهم و با ارزشی را در جهت عدالت و گسترش آموزشی در کشور و به تبع آن در استان هرمزگان نقش داشتند، اضافه کرد: کار بزرگ خیرین مدرسه ساز بطور مستقیم به تربیت و پرورش نیروهای نخبه و توانمند استان و کشورمان ارتباط پیدا می کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ترویج فرهنگ مشارکت، جذب کمک های مالی و معنوی مردم در زمینه مدرسه سازی و مدرسه یاری و تجلیل از کسانی که مال خود را در راه مدرسه سازی صرف می کنند را از اهداف جشنواره خیرین مدرسه ساز عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره بیست و ششمین با شعار «خیرین پیشران ایران قوی» در محل سالن اجتماعات شرکت گاز استان و در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ با حضور مسئولین عالی رتبه و خیرین نیک اندیش برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار