مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

مستند زندگی «سید شکرالله طاهری» رونمایی می‌شود

روانشاد بر همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای هرچه بهتر برگزار شدن بزرگداشت عالم ربانی «سید شکرالله طاهری» تأکید کرد و گفت: یک عنوان کتاب و یک مستند از زندگی سید شکرالله طاهری نیز آماده شده که در این مراسم رونمایی می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳ - 11June 2024

مستند زندگی «سیدشکر الله طاهری» رونمایی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز (سه شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت عالم ربانی «سید شکرالله طاهری» اظهار داشت: گرامیداشت مفاخر و بزرگان یکی از موضوعات مهمی است که در دولت سیزدهم و در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه این استان مفاخر و شخصیت‌های برجسته دینی، علمی و فرهنگی بسیاری دارد، افزود: بسیاری از فرهیختگان، مفاخر و مشاهیر این دیار، تأثیر قابل توجهی بر فرهنگ ایران داشته و دارند و در این زمینه وظیفه داریم الگوسازی درست انجام دهیم چرا که نسل جدید به شدت نیازمند امید و مشاهده الگو‌های ارزشمند و تأثیرگذار هستند.

روانشاد با اشاره به برخی از ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام «سید شکرالله طاهری» گفت: این روحانی متقی و ساده‌زیست عمر با برکت خود را به تعلیم و تبلیغ علوم دینی پرداخت و با پیگیری مسائل و مشکلات مردم و ارتباط صمیمانه با اقشار مختلف چهره‌ای مردمی و شناخته شده بود.

وی هدف از برگزاری این بزرگداشت را معرفی شخصیت و زندگی‌نامه این عالم وارسته برای نسل جوان و الگوپذیری آحاد جامعه دانست و افزود: این برنامه در دهه اول تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این مسئول بر همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای هرچه بهتر برگزارشدن این بزرگداشت تأکید کرد و گفت: یک عنوان کتاب و یک مستند از زندگی سید شکرالله طاهری نیز آماده شده است که در این مراسم رونمایی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها