مدیر و کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان درگذشت والده سردار «کارگر» را تسلیت گفتند

سرهنگ «رضایی» مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با صدور پیامی درگذشت والده سردار «کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۷۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵ - 11June 2024

مدیر و کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان درگذشت والده سردار «کارگر» را تسلیت گفتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با صدور پیامی درگذشت والده سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون»

برادر ارجنمد سردار بسیجی دکتر بهمن کارگر

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام خبر درگذشت و عروج آسمانی والده محترمتان باعث تأسف و تألم خاطر گردید.

شکوهمندی ایران اسلامی و انقلاب سرافراز ما بدون شک مرهون ایثارگری ها و جانفشانی زنان شیردل و پاکدامنی همچون مادر مکرمه شما است که مجاهدانه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در این راه پر فراز و نشیب با اتکا به سفینة النجاة و با پرورش فرزندانی مجاهد همچون جنابعالی در اعتلای این مرزو بوم کوشیدند.

بدینوسیله این ضایعه اندوهناک را خدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمائیم و از درگاه خداوند متعال رحمت و رضوان الهی و همنشینی با حضرت زهرای مرضیه برای ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل در فراق آن مسافر بهشت را برای شما و سایر بازماندگان معزز آرزو می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها