پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی در پی درگذشت مادر سردار «کارگر»

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با صدور پیامی درگذشت مادر سردار «کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹ - 11June 2024

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی در پی درگذشت مادر سردار «کارگر»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با صدور پیامی درگذشت مادر سردار «کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

برادر ارجمند سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

رئیس محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

درگذشت اسوه صبر، ایثار و ایمان، مادر بزرگوار جنابعالی  موجب تأثر و تألم شد.

مادران مؤمن که از دامان پاکشان مردان غیور و جوانمرد پا به عرصه ایثار می‌نهند، یقیناً در سرای آخرت مورد لطف و عنایت مولای متقیان حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) قرار خواهند گرفت. آنان که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) و با تأسی به اسوه صبر و استقامت حضرت زینب(س) فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی در دفاع از ارزش‌ها تربیت کردند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی، از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحومه علو درجات و رحمت الهی و صبر و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم. ان‌شاءاللّه روح بلند این مادر مکرمه در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) محشور و همجوار گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار