به مناسبت هفته جهاد کشاورزی؛

غبار روبی مزار شهدای گمنام خاش

به مناسبت هفته جهادکشاورزی و چهلمین و پنجمین سالگرد تاسیس نهاد مقدس جهاد سازندگی، مزار شهدای گمنام  شهرستان خاش در پارک تفتان غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۶۷۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ - 11June 2024

غبار روبی مزار شهدای گمنام خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت هفته جهادکشاورزی و چهلمین و پنجمین سالگرد تاسیس نهاد مقدس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام راحل در ۲۷ خرداد ماه سال ۱۳۵۷، با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاش و جمعی از مدیران ستادی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مزار شهدای گمنام  این شهر در پارک تفتان غبارروبی و عطرافشانی شد.

« مجتبی خاشی» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش در این آیین ضمن تبریک به مناسبت بزرگداشت هفته جهادکشاورزی، اظهار داشت: این هفته یادآور خدمات وفداکاری‌ها سنگرسازان بی سنگر است لذاباید همه خدمتگذاران دولت خصوصا" وزارت جهادکشاورزی مدیریت جهادی را آن سرلوحه کار خود قرار دهند.

خاشی در ادامه  افزود: جهادگران این سنگر سازان بی سنگر شیرمردان جبهه حق علیه باطل بودند که با اخلاص و تقوا در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و شهدای جهاد کشاورزی نیز جزو مظلوم ترین شهدا در دوران دفاع مقدس بودند که جان خود را در کف دست قرار دادند و در مقابل هجمه های دشمنان با قدرت تمام ایستادگی و مقابله کردند.

این مسئول افزود: به احترام و تکریم مقام شامخ شهدای گرانقدر این شهرستان وجهادکشاورزی و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و شهیدان سر افراز میهن اسلامی یاد و خاطره دلاوری ها و رشادت های این عزیزان سفر کرده را زنده نگه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها