فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد؛

برگزاری اجلاسیه فرزندان، مادران و پدران شهدای مازندران

سردار «مسلمی» از برگزاری اجلاسیه فرزندان، مادران و پدران شهدای استان مازندران در اوایل مهر سال‌جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴ - 11June 2024

برگزاری اجلاسیه فرزندان، مادران و پدران شهدای مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، دومین نشست صمیمی و هم اندیشی جمعی از فرزندان شهدای استان مازندران با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت‌الاسلام والمسلمین «صمد بهرامی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان برگزار شد.

سردار مسلمی در ابتدای این جلسه از برگزاری اجلاسیه‌های دومین کنگره ملی شهدای سرافراز استان مازندران از یکم مهر تا ۱۲ مهر سال جاری خبر داد و افزود: یکی از اجلاسیه‌ها که برای اولین بار پیش بینی و در سطح کشور برگزار خواهد شد اجلاسیه فرزندان، مادران و پدران شهداست که برنامه ریزی و سین کامل اجرای آن نیز بر عهده خود فرزندان شهدای استان است.

فرمانده سپاه کربلا نگاهی هم به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری داشت و مشارکت حداکثری را مهمترین مولفه و وجه انتخابات برشمرد و افزود: همه همت‌ها را باید صرف تبیین و روشنگری برای حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه کرد چرا که نتایج و پیامد‌های مشارکت حداکثری در جنبه‌های مختلف بسیار حائز اهمیت و اقتدار و پیشرفت دو چندان ایران اسلامی را در پی خواهد داشت. 

سردار مسلمی با بیان اینکه، اعضای رسمی سپاه حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند، خاطرنشان کرد: سپاه خود را هزینه هیچ فرد و حزبی نخواهد کرد.

حجت الاسلام بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا نیز در این برنامه با اشاره به وصیتنامه‌های شهدا که اطاعت و پشتیبانی از ولی فقیه زمان از جمله تاکیدات و وجه مشترک این وصیتنامه‌ها بوده است، گفت: رستگاری، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون تدابیر و هدایت‌های حکیمانه امامین انقلاب هستیم و باید همواره پشتیبانی و اطاعت از ولی فقیه زمان را ملاک گفتار و رفتار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار