رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خبر داد؛

طرح ملی شهید «عجمیان» در ۱۰۰ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

سردار «باستان» از راه اندازی قرارگاه ملی طرح شهید عجمیان در ۱۰۰ مدرسه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵ - 11June 2024
طرح ملی شهید «عجمیان» در ۱۰۰ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرتی‍پ دوم پاسدار «مجتبی باستان» رئیس سازمان دانش آموزی کشور در جمع خبرنگاران از راه اندازی قرارگاه ملی طرح شهید «عجمیان» در مناطق دنا، سادات محمودی و پاتاوه خبر داد و اظهار داشت: این طرح با شعار می‌سازیم تا ساخته شویم در قالب ۱۰۰ گروه جهادی با حضور یک هزار دانش آموز در سراسر کشور در ۱٠٠ مدرسه این مناطق برگزار می‌شود. 
 
سردار باستان هدف از اجرای این طرح را تربیت دانش آموزان بیان کرد و افزود: در این طرح که منجر به مرمت، بازسازی و بهسازی مدارس می‌شود، دانش آموزان با نیاز‌های این مناطق آشنا می‌شوند.
 
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: فرصتی در اختبار دانش آموزان استان قرار می‌دهیم که بتوانند نیازمندی‌های مدارس خود را برطرف کنند
 
وی تصریح کرد: زمان اعتماد به دانش آموزان برای واگذاری بخشی از نیازمندی‌ها در مدارس فرا رسیده چرا که دانش آموزان ظرفیت‌های خوبی در این زمینه دارند.
 
سردار باستان مراسم افتتاحیه قرارگاه طرح ملی شهید «عجمیان» را در ۱۷ تیر ماه سال جاری در استان ذکر کرد و ادامه داد: این مراسم در یکی از مدارس حاشیه شهر یاسوج افتتاح و با کمک مسولان کشوری، استانی و مردم استان با هدف خدمت رسانی به مدارس مناطق کم برخوردار اجرا می‌شود.
 
وی با گرامیداشت یاد شهدای خدمت، صداقت، خستگی ناپذیری، خدمت بی منت، سادگی، مبارزه با فساد و ... را از صفات بارز رئیس جمهور فقید عنوان کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری این انتظار که رئیس جمهور منتخب باید در تراز شهید رئیسی برای مردم خدمت کند.
 
این مسئول با اشاره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: سازمان بسیج دانش آموزی یک بسته انتخاباتی تحت عنوان «مثبت دما» جهت حضور پر شور و نشاط دانش آموزان در انتخابات طراحی و برنامه ریزی کرده است.
 
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی به تشریح بسته مثبت دما پرداخت و ابراز داشت: این بسته در چند برنامه تحت عنوان‌های برای ایران می‌آییم، روایت حضور، ادامه راه، ما تأثیر گذاریم و ... برای رأی اولی‌ها و غیر اولی‌ها پیش بینی شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها