فرمانده سپاه قدس گیلان:

دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی «زنان» را هدف قرار داد

سردار «دامغانی» با بیان اینکه دشمن در عرصه جنگ ترکیبی و شناختی از ابراز رسانه حداکثر استفاده را کرده و زنان را هدف قرار داده است، گفت: دو مولفه «زن» و «رسانه» مورد هدف دشمن بوده است.
کد خبر: ۶۷۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ - 11June 2024

دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی «زنان» را هدف قرار دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان فعال رسانه کشور در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت نقش رسانه در تحولات دنیای کنونی اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان ابرازی قدرتمند در فضای واقعی و مجازی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در عرصه جنگ ترکیبی و شناختی از ابراز رسانه حداکثر استفاده را کرده و زنان را هدف قرار داده است، گفت: دو مولفه «زن» و «رسانه» مورد هدف دشمن بوده و جشنواره حریم رسالت بستری برای معرفی جایگاه حقیقی بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه قدس گیلان برگزاری جشنواره‌هایی، چون جشنواره حریم رسالت را گامی موثردر برابر شبهه افکنی‌های دشمنان دانست و بیان کرد: باید از فرصت جشنواره برای جبهه‌سازی در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی استفاده کرده و جایگاه زن مسلمان را ارتقا داد.

به گفته دامغانی، فعالان رسانه و مدیران کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌ها محور جبهه‌سازی و جریان ساز گفتمان انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار