مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران خبر داد؛

ثبت نام ۱۵۰۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف مازندران

حجت الاسلام «حیدری جناسمی» از ثبت نام هزار و ۵۰۰ نفر در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷ - 11June 2024

ثبت نام ۱۵۰۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نام نویسی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از اوایل خرداد آغاز شده و تا نوزدهم این ماه ادامه داشت و مهلت ثبت‌نام تا ۲۹ خرداد‌ تمدید شد.

وی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در رشته‌های مختلف و دانلود آئین نامه و منابع، باید تا قبل از ٢٩ خرداد به درگاه my.oghaf.ir مراجعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران تأکید کرد: این مسابقات که با عنوان یادبود شهدای خدمت برگزار می‌شود با تغییری نسبت به سالیان گذشته همراه بوده و متسابقان زیر ۱۸ سال در رشته‌های قرائت و حفظ کل نیز در این مسابقات می‌توانند شرکت کنند.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی مازندران تا امروز ۲۲ خرداد، هزار و ۵۰۰ نفر جهت شرکت در مسابقات قرآن ثبت‌نام خود را قطعی کردند، گفت: مسابقات قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی در تیرماه و مرحله استانی نیز در مرداد سال جاری برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه با همت جامعه و اصحاب قرآنی باید تلاش شود تا علاقمندان در مسابقات شرکت کنند، گفت: نصب پوستر مسابقات در اقصی نقاط شهرستان‌ها از جمله مساجد و امکان پرتردد و دعوت چهره به چهره از جمله ابزار‌های مورد استفاده است و برای رونق مسابقات و حضور حداکثری در مسابقات قرآنی باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار