آخرین اخبار انتفاضه قدس؛

شهادت یک دختر 20 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز شنبه به سمت یک دختر 20 ساله فلسطینی در نزدیکی قدس تیر اندازی کردند و وی را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۶۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ - 23January 2016

شهادت یک دختر 20 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از «الرساله»، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز شنبه به سمت یک دختر 20 ساله فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «عناتوت» واقع در شمال شرقی قدس اشغالی تیر اندازی کردند.

براساس این گزارش، این شهروند فلسطینی به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است. صهیونیستها مدعی هستند که وی قصد داشت به وسیله سلاح سرد به شهرک نشینان این رژیم حمله کند.

با شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس به 162 نفر رسید. در این مدت بیش از 15 هزار نفر نیز در جریان درگیری فلسطینیان با نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شده است.

از زمان آغاز انتفاضه قدس در اول اکتبر (9 مهر ماه) تاکنون فلسطینیها بارها عملیات استشهادی علیه نظامیان صهیونیستی انجام دادهاند. بیشترین منطقهای که شاهد عملیات شهادتطلبانه بودهاست شهر اشغالی الخلیل در کرانه باختری است.

این در حالی است که اخیراً رهبران گروههای مقاومت اسلامی از آغاز مرحله دوم انتفاضه قدس و شروع عملیات مسلحانه علیه صهیونیستها خبر دادهاند.

محافل صهیونیستی نیز با اذعان به اینکه «انتفاضه قدس طولانی مدت خواهد بود» و به زودی خاتمه نخواهد یافت تأکید دارند که موج بعدی انتفاضه از غزه شروع خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار