دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درگذشت مادر شهیدان صالح نژاد را تسلیت گفت

این مادر صبور و پرهیزگار، سه فرزند برومندش را در دفاع از کیان میهن اسلامی تقدیم انقلاب نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و با صبر و شکیبایی فراغ عزیزانش را مانند اسوه خود حضرت زینب (س) بردبارانه تاب آورد و برگی درخشان در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت.
کد خبر: ۶۷۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۹ - 12June 2024

دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درگذشت مادر شهیدان صالح نژاد را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان صالح نژاد را تسلیت گفت.

 در متن این پیام آمده است:

درگذشت حاجیه «گوهر کاروانی» مادر شهیدان والامقام صالح نژاد که پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست را تسلیت عرض می‌کنم.

این مادر صبور و پرهیزگار، سه فرزند برومندش معلم شهید «عبدالمجید صالح نژاد»، جاویدالأثر شهید «محمدرضا صالح نژاد» و فرمانده شهید گردان حمزه «عبدالحمید صالح نژاد» را در دفاع از کیان میهن اسلامی تقدیم انقلاب نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و با صبر و شکیبایی فراغ عزیزانش را مانند اسوه خود حضرت زینب (س) بردبارانه تاب آورد و برگی درخشان در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به بیت معظم شهیدان صالح‌نژاد، مردم عزیز و شهیدپرور شهر دزفول و استان خوزستان و علی‌الخصوص خانواده‌های معظم شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، رحمت و مغفرت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش را برای آن مرحومه و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها