برگزیدگان نخستین رویداد سراسری «کتاب سفید» تجلیل شدند

مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین رویداد کتاب اولی‌ها با عنوان «کتاب سفید» در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰ - 12June 2024

برگزیدگان نخستین رویداد «کتاب سفید» در قم تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان نخستین رویداد «کتاب سفید» ویژه کتاب اولی‌ها در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

در این مراسم، آثار برتر نویسندگان برگزیده‌ای که طی فراخوان سراسری از خرداد سال گذشته تا کنون، برای نخستین بار اقدام به داستان نویسی کرده و کتابشان به مرحله انتشار رسیده بود، تجلیل شدند.

در مراسم فوق، مدیران کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی قم، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تعدادی از شاعران و نویسندگان مطرح و نوقلمانی از برخی استان‌های کشور حضور داشتند.

به گفته هادی آقابابایی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم، حدود ۵۰ دانش آموز بسیجی در جمع شرکت کنندگان در فراخوان رویداد کتاب سفید حضور داشتند.

مراسم اختتامیه نخستین رویداد کتاب سفید با همت انتشارات وحی و با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد و در پایان، از داوران رویداد تجلیل و از پوستر دومین رویداد کتاب سفید، رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها