مدیر مخابرات منطقه زنجان با خانواده شهید «محمدحسین مقدم» دیدار کرد

شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان و جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهید «محمدحسین مقدم» با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۶۷۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰ - 12June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «حبیب‌الله شبستانی» مدیر مخابرات منطقه زنجان به همراه مسئولان بسیج، امور ایثارگران و روابط عمومی با حضور در منزل شهید «محمدحسین مقدم» با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیر مخابرات منطقه زنجان در این دیدار اظهار داشت: وظیفه همه ما زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروز در امنیت و آسایش زندگی می کنیم.

در ادامه این دیدار، مدیر مخابرات منطقه زنجان با اهدای لوح تقدیر از صبر، ایستادگی و مقاومت والدین بزرگوار این شهید عزیز تقدیر و تشکر به عمل آورد و والدین شهید مقدم نیز با ذکر خاطراتی از شهید والامقام ، نام و یاد شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

«محمد حسین مقدم» هفتم تیر ۱۳۴۳ در روستای آقاجری از توابع شهرستان زنجان به دنیا آمد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. یکم خرداد ۱۳۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر او را در مزار پایین شهرستان زادگاهش به خاک سپردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها