معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

اهل سنت و شیعه استان بوشهر حضور گسترده در انتخابات دارند

«پورات» گفت: جامعه اهل سنت استان بوشهر قطعاً حضور گسترده در انتخابات ۸ تیر دارند، وحدت و همدلی میان جامعه اهل سنت و شیعه استان بوشهر حاکم است.
کد خبر: ۶۷۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲ - 12June 2024

اهل سنت و شیعه استان بوشهر حضور گسترده در انتخابات دارندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «اکبر پورات» معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر امروز در نشست با ائمه جمعه و علمای اهل سنت شهرستان عسلویه با اشاره به نقش مهم و وفاداری اهل سنت به انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در این برهه برای حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از تمامی ملت شریف ایران به‌خصوص اهل تسنن برای حضور پرشور در انتخابات ۸ تیرماه ۱۴۰۳ دعوت می‌شود.

 
وی تصریح کرد: دشمنان بدانند تصور تفرقه در میان مذاهب اسلامی در جمهوری اسلامی ایران با وجود مبارک رهبر معظم انقلاب خیالی باطل است و در این راستا وحدت و همدلی میان جامعه اهل سنت و شیعه حاکم استان بوشهر است. همچنین در راستای مشارکت حداکثری جامعه روحانیت شیعه و سنی استان بوشهر برای ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات پیش رو تلاش می‌کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر نقش مهم حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دشمنان برای دلسرد کردن مردم از همه راهکار‌ها استفاده می‌کنند و توجه به وحدت و همدلی میان جامعه اهل سنت و شیعه حضور گسترده مردم در انتخابات شاهد خواهیم بود.
 
پورات با بیان اینکه روحانیت نقش موثر و قابل توجهی در افزایش مشارکت در پای صندوق‌های رأی دارند، عنوان کرد: بر این اساس در این برهه زمانی باید با تبیین دستاورد‌های انقلاب برای ترغیب و تشویق مردم در راستای شرکت گسترده در انتخابات تلاش شود. شرکت در انتخابات یک تکلیف است و جامعه اهل سنت استان بوشهر همانند سال‌های گذشته قطعاً حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.
 
وی همچنین در نشست با مدیران پتروشیمی‌های مستقر استان بوشهر در شهرستان عسلویه اظهار داشت: استان بوشهر، استان شاخص صنعتی در تولیدات نفت، گاز و پتروشیمی است و اکنون صنعتگران، شامل بدنه فنی و مهندسی و کارگران آماده حضور پرشور در انتخابات ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ هستند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: کارگران از افراد فعال و زحمتکش جامعه هستند و با توجه به اینکه انتخابات تعیین سرنوشت سیاسی به‌شمار می‌رود، ولی در بخش صنعت و تولید اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند زمینه شکوفایی صنعتی را فراهم کند. روابط عمومی پتروشیمی‌ها و صنایع مستقر صنعتی در استان برای ایجاد حضور حداکثری صنعتگران استان در انتخابات پیش‌رو نقش‌آفرینی کنند.
 
پورات عنوان کرد: همواره جامعه صنعتی استان بوشهر به‌ویژه صنایع مستقر در پارس جنوبی در عرصه‌های مختلف انقلاب پیشرو و اثرگذار بوده‌اند و در این برهه با حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگ افتخار دیگری از خود به جای خواهند گذاشت. فرآیند‌های انتخابات ۸ تیرماه ۱۴۰۳ با تدبیر استاندار بوشهر و همکاری فرمانداران، هیئت‌های اجرایی و نظارت استان یکی پس از دیگری در حال انجام است و در آمادگی کامل قرار داریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار