استاندار چهارمحال و بختیاری:

شهدای مبارزه با مواد مخدر عزیزترین شهدا هستند

حیدری گفت: شهدای مبارزه با مواد مخدر عزیزترین شهدا هستند چرا که آنان با بصیرت و هوشمندی هر چه تمام‌تر آگاهانه قدم در این مسیر گذاشتند.
کد خبر: ۶۷۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶ - 12June 2024

شهدای مبارزه با مواد مخدر، سندی محکم بر قاطعیت جمهوری اسلامی در مبارزه با این بلای خانمان‌‎سوز استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در نخستین یادواره ۲۷ شهید پلیس مبارزه با مواد مخدر با عنوان «مدافعان جان» اظهار داشت: خالی کردن دست نظام از داشتن نسلی سالم، پویا، توانمند و با انگیزه با آلوده کردن جوانان این آب و خاک به مواد مخدر یکی از ترفند‌های دشمن برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: شهدای مبارزه با مواد مخدر عزیزترین شهدا هستند چرا که آنان با بصیرت و هوشمندی هر چه تمام‌تر آگاهانه قدم در این مسیر گذاشتند و با نثار جان خود از جوانان این سرزمین محافظت کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مبارزه با موادمخدر تنها مبارزه با یک کالای ممنوعه نیست بلکه مبارزه با آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی، ولنگاری فرهنگی، طلاق، خودکشی و افسردگی نیز است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله رئیسی افزود: یکی از مهمترین خدمات خادم الرضا(ع) فعال کردن بسیاری از شورا‌های راکد و تاثیرگذار از جمله شورای مبارزه با مواد مخدر برای اتخاذ راهکار‌های اساسی برای مقابله با این بلای خانمان‌سوز بود.

حیدری برگزاری یادواره‌های شهدا را گامی مهم برای حفظ یاد و خاطره شهیدان و همچنین تقدیر از خانواده شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار