فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید کشور با خانواده شهدا در اهواز دیدار کرد

سرهنگ پاسدار «خزایی» با خانواده شهیدان گرانقدر «جزایری» و «شفیعی» دیدار کرد.
کد خبر: ۶۷۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸ - 12June 2024

فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید کشور با خانواده شهدا در اهواز دیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ پاسدار «فریبرز خزایی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز به همراه «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با خانواده شهیدان گرانقدر «جزایری و شفیعی» دیدار کردند.

وی با حضور در بیت آیت‌الله «سید علی شفیعی» عضو مجلس خبرگان رهبری و پدر شهید «مرتضی شفیعی» و زنده یاد حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محسن شفیعی»، یاد و خاطره این شهید والا مقام و مجاهدت‌ها و خدمات ارزنده مسئول فقید نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان را به این نظام اسلامی و بخصوص جامعه دانشگاهی گرامی داشتند.

طلبه ‌شهید «سید مرتضی شفیعی» به عنوان فرزند دوم آیت‌‌الله «سید علی شفیعی» در 22 فروردین ‌سال 1346 در اهواز دیده به جهان گشود و پس از طی دوران کودکی به تحصیل علوم دینی پرداخت.

این شهید والامقام که طلبه علوم دینی حوزه‌‌های علمیه اهواز و قم بوده ‌در تاریخ 4 دی ‌سال 1365 در سن 19 سالگی در عملیات کربلای 4 به فیض شهادت نائل آمد و پس از 15 سال پیکر مطهرش شناسایی و به اهواز منتقل شد.

پیکر مطهر شهید شفیعی در چهارم خرداد ‌سال 1380 پس از تشییع در اهواز، در مقبره خانوادگی‌‌اش، در بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی آرام گرفت و زیارتگاه عاشقان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها