پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت درگذشت والده سردار «کارگر»

سردار «وحیدی» درگذشت والده سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷ - 12June 2024

پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت درگذشت والده سردار «کارگر»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با صدور پیامی درگذشت والده سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: 

«انا لله و انا الیه راجعون»

سلام علیکم

خبر درگذشت والده مکرمه تان واصل و موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

تلاش و مجاهدت مادران این سرزمین در تربیت و به ثمر نشاندن فرزندان مومن و شجاعی که عمر خود را در راه خدمت به انقلاب و اسلام عزیز صرف کرده‌اند، ستودنی و بی‌بدیل است. بی‌شک این مادران عزیز سهم بزرگی در پاسداشت انقلاب و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد که بایستی به نوبه خود مورد تعظیم و تکریم قرار گیرند.

اینجانب مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر آن مادر فداکار را در راه قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) و تربیت فرزندانی مجاهد و انقلابی همچون جناب عالی و سایر فرزندان که خدمات و مجاهدت‌های مخلصانه‌ای از خود نشان داده‌اید را ارج نهاده و با قلبی آکنده از حزن و اندوه، فقدان آن مادر وارسته را به شما و بیت معظم تسلیت عرض کرده و از قادر متعال برای آن بانوی پاک علو درجات و همنشینی با بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و برای شما و بستگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت، عزت و سعادت مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار