مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

درخشش گروه سرود «آسمان» در جشنواره ملی ترنم حماسه

اسکافی گفت: گروه سرود آسمان از استان خراسان رضوی با اثر «شهیدان» در دومین جشنواره ملی ترنم حماسه حائز رتبه برتر در بین گروه‌های سرود مردمی دفاع مقدس و مقاومت شد.
کد خبر: ۶۷۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ - 12June 2024

درخشش گروه سرود «آسمان» در جشنواره ملی ترنم حماسه«مرتضی اسکافی» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی اظهار داشت: سرود و همخوانی در ایجاد وحدت ملی، همدلی، شورآفرینی و امیدبخشی به جامعه نقش موثری دارد؛ بر همین اساس برگزاری جشنواره‌های ملی همچون «ترنم حماسه» تحقق این مهم را تسریع می‌کند.

وی افزود: در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی «ترنم حماسه» که شب گذشته با حضور «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گروه سرود آسمان از خراسان رضوی با اثر «شهیدان» مفتخر به کسب رتبه برتر در بین گروه‌های سرود مردمی دفاع مقدس و مقاومت از سراسر کشور شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: در اختتامیه دومین جشنواره ملی ترنم حماسه  از «سید مجتبی ذبیحی» سرپرست گروه سرود آسمان با اهدای تندیس و لوح یادبود، تقدیر شد.

اسکافی دبیر جشنواره استانی ترنم حماسه  گفت: در مرحله استانی دومین جشنواره ملی ترنم حماسه ۵۶۰ گروه سرود مردمی با هم به رقابت پرداختند که ۳۱ گروه به مرحله منطقه‌ای و هفت گروه به مرحله کشوری راه یافتند و در نهایت سه گروه به عنوان گرو‌های برتر جشنواره معرفی و گروه آسمان بعنوان رتبه اول کشور  شناخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار