رئیس پلیس فتا فراجا تاکید کرد؛

برخورد قانونی با مجرمان جرایم ویژه انتخاباتی در فضای مجازی

سردار مجید گفت: پلیس فتا مطابق با شرح وظایف ابلاغی و تعیین شده تمامی جریانات را رصد کرده و در صورت مشاهده موارد مجرمانه نظیر تخریب، توهین، دروغ و شایعه پراکنی و هر گونه اقدام در حوزه جرایم ویژه انتخاباتی با متخلفان و مجرمان برابر قانون برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ - 12June 2024

برخورد قانونی با مجرمان جرایم ویژه انتخاباتی در فضای مجازیبه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «وحید مجید» رئیس پلیس فتا فراجا اظهار داشت: در راستای اجرای ماموریت‌های ذاتی و محوله این پلیس، رصد جریانات مرتبط با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور در ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی در حال اجرا است.

سردار مجید ادامه داد: پلیس فتا مطابق با شرح وظایف ابلاغی و تعیین شده تمامی جریانات را رصد کرده و در صورت مشاهده موارد مجرمانه نظیر تخریب، توهین، دروغ و شایعه پراکنی و هر گونه اقدام در حوزه جرایم ویژه انتخاباتی با متخلفان و مجرمان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 رئیس پلیس فتا فراجا تصریح کرد: در ایام کنونی منتهی به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پلیس فتا فراجا در راستای اجرای وظایف و ماموریت‌های محوله با وزارت کشور، دادستانی و سایر نهاد‌های ذی نفع در راستای ارتقاء امنیت در فضای مجازی تعامل و ارتباط تنگاتنگ برقرار است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها