مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

جنبش‌های مقاومت منبعث از فرهنگ دفاع مقدس است

سرهنگ الهی‌راد گفت: جنبش‌های مقاومت و جبهه‌های استکبارستیزی که در تمام دنیا فعال شده است، منبعث از فرهنگ دفاع مقدس و حماسه آزادمردان میهن اسلامی است.
کد خبر: ۶۷۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹ - 12June 2024

مجموعه پیشکسوتان دفاع مقدس، مجموعه‌ای از تجربه، خرد و منطق انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه هماهنگی و آسیب‌شناسی برنامه‌های حوزه پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (چهارشنبه) با حضور اعضا و دست‌اندرکاران برگزاری همایش تجلیل پیشکسوتان به ریاست سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ الهی‌راد با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس یک ظرفیت مغتنم و مناسبی برای بهره‌گیری در تمامی سطوح است، اظهار داشت: جنبش‌های مقاومت و جبهه‌های استکبارستیزی که در تمام دنیا فعال شده است، منبعث از فرهنگ دفاع مقدس و حماسه آزادمردان میهن اسلامی است که با سلاح ایمان، اخلاص و ولایت‌پذیری در برابر همه کفر و استکبار ایستاد.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های حوزه پیشکسوتان در جهت ایجاد عزت بیشتر و تقدیر از مجاهدان دوران دفاع مقدس، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، تصریح کرد: همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس یکی از برنامه‌های محوری و شاخص هفته گرامیداشت دفاع مقدس به منظور تجدید میثاق با ولی امر مسلمین برگزار می‌شود. در این همایش تلاش می‌شود تا برابر دستورالعمل‌ها و راهبرد‌های ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح نسبت به تجلیل و تکریم رزمندگان و ایثارگران، مدافعین حریم و حرم، هنرمندان، ادیبان و شاعران، بانوان و اقشار مختلف که در دوران دفاع مقدس و حتی در ترویج این فرهنگ ناب که منبعث از فرهنگ عاشورا است، صورت گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: مجموعه پیشکسوتان دفاع مقدس، مجموعه‌ای از تجربه، خرد و منطق انقلابی است. تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی نسبت به تعامل و شناسایی جامعه هدف، تدابیر مقتضی اتخاذ کنند تا با تقسیم‌کار و مشارکت حداکثری بتوان گوشه‌ای ناچیز از رشادت‌های جامعه ایثارگری و پیشکسوتان دفاع مقدس را مورد تقدیر و تکریم قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار