رئیس بنیاد مستضعفان:

۹۸ درصد روستا‌های کشور دارای آب، برق، گاز و خانه بهداشت است

دهقان گفت: براساس آمارها، امروز ۹۸ درصد روستا‌ها با بیش از ۲۰ خانوار دارای آب، برق، گاز، مدرسه و خانه بهداشت هستند.
کد خبر: ۶۷۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ - 12June 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «حسین دهقان» رئیس سازمان بنیاد مستضعفان صبح امروز (چهارشنبه) در بیست و نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت: حضور میلیونی ملت ایران در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان وی نشان داد مردم قدردان کسانی که صادقانه برای کشور تلاش می‌کنند، هستند. 

۹۸ درصد روستا‌های کشور داری آب، برق، گاز و خانه بهداشت است

دهقان در ادامه به نقش مردم در اداره کشور اشاره کرد و گفت: در قانون اساسی به خصوص فصل هفتم به نقش مردم و شورا‌های شهر به عنوان نمایندگان مردم تاکید شده است لذا شورای عالی استان‌ها نقش ممتاز و جدی در توسعه، معیشت و فرهنگ جامعه دارد. 

وی با بیان اینکه طبقات پایین جامعه نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، خاطرنشان کرد: امروز باید بتوانیم به این افراد خدمات‌رسانی کنیم و نیازهایشان را پاسخ بدهیم. 

دهقان اظهار داشت: هیچ کشور توسعه یافته‌ای در هیچ جای دنیا، به اندازه جمهوری اسلامی به مناطق محروم رسیدگی نداشته است، اما همچنان عقب‌ماندگی‌هایی داریم. 

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: امروز بر اساس آمارها، ۹۸ درصد روستا‌های ما که بیش از ۲۰ خانوار ساکن هستند دارای آب، برق، گاز، مدرسه و خانه بهداشت هستند. 

وی با بیان اینکه امروز دیگر شهروند محلی نداریم چرا که در دورترین روستا‌ها مردم از طریق فضای مجازی با دنیا در ارتباط هستند، گفت: ما به عنوان نمایندگان باید واقعیت‌ها را بپذیریم و بتوانیم از طریق مردم به خودشان خدمات‌رسانی کنیم چرا که مردم توانمند هستند و هر کدام از مناطق ما ظرفیت‌های عظیمی دارند. 

دهقان گفت: باید به مردم آموزش داد، مهارت داد  لذا باید با اقدامات فرهنگی در سراسر کشور اجازه ندهیم دشمنان سبک زندگی و هویت ایرانی اسلامی مردم را تغییر دهند. 

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار