پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به سردار کارگر

سرتیپ دوم«غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پیامی درگذشت والده سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسلیت گفتند. 
کد خبر: ۶۷۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ - 12June 2024

پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به سردار کارگربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم«غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پیامی درگذشت والده سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسلیت گفتند. 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم «وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

برادر گرامی سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

 خبر درگذشت اسوه صبر، ایثار و ایمان، مادر بزرگوار جنابعالی موجب تأثر و تألم گردید. بی تردید تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایتمدار که در زمره‌ی پرچمداران دفاع از اسلام و قرآن و پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشیده اند و در این راه خطیر جامه‌ی جهاد فی سبیل الله را بر تن نموده‌اند؛ ذخیره  ارزشمندی است که در روز عقبی موجبات سرافرازی آن مادر بزرگوار را فراهم خواهد ساخت.

اینجانب برخود لازم دانستم مصیبت وارده را به حضرتعالی که از سرداران سرافراز عرصه ایثار و شهادت و از فعالان این حوزه هستید صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نمایم  از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و برای  جنابعالی و سایرباز ماندگان صبر جمیل و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها