رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

جبهه مقاومت دکترین «بن گوریون» و سیاست‌های رژیم صهیونیستی را نابود کرد

حجت الاسلام والمسلمین «سعیدی» گفت: شکل گیری جبهه مقاومت موجب شکست راهبرد‌ها و نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی شده است.
کد خبر: ۶۷۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ - 12June 2024

تشکیل جبهه چند ملیتی مقاومت موجب شکست راهبردها رژیم صهیونیستی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا امروز در نشست جهاد تبیین که با حضور نیروهای مسلح استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان برگزار شد با اشاره به وجود جبهه حق و باطل در جهان اظهار داشت: سردمداری جبهه حق در ایران اسلامی و سردرمداری جبهه باطل دولت های استکباری و رژیم صهیونیستی هستند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا افزود: ملت ما امروز یک رسالت مهمی بر دوش دارد که اگر غفلت کنیم باعث ریزش و سقوط فردی و اجتماعی می شود.

وی انتخابات پیش رو ریاست جمهوری را سرنوشت ساز دانست و بیان کرد: باید فرد اصلح و ولایت مدار و با توان مدیریت بالا انتخاب شود و وظیفه نیروهای مسلح بیان معیار های فرد اصلح است و نباید به مصادیق ورود پیدا کنند.

آیت الله سعیدی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: شکل گیری جبهه مقاومت موجب شکست راهبردها و نقشه های شوم رژیم صهیونیستی شده است و عملیات های جنگ ۳۳ روزه حزب الله و رژیم صهیونیستی، عملیات طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق موجب گردید دکترین و سیاست های بن گوریون و رژیم صهیونیستی نابود شود.

وی در پایان صحبت های خود هدف اسرائیل از حمله به کنسولگری ایران در سوریه را بهم ریختن نظام فکری جبهه مقاومت، ایجاد رعب و وحشت و تهدید بیشتر نسبت به چهره های شاخص ایران در منطقه، کشاندن پای جمهوری اسلامی ایران به جنگ، خروج اسرائیل از بن بست و کاهش حمایت ایران از مقاومت و فلسطین دانست و گفت: رژیم منحوس اسرائیل به لطف خدا و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه دستاوردی نداشت و شکستی ننگین خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار