حجت‌الاسلام سعیدی:

تشکیل جبهه مقاومت سبب شکست رژیم صهیونیستی شد

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا، گفت: شکل‌گیری جبهه مقاومت سبب شکست راهبردها و نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی شده است.
کد خبر: ۶۷۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲ - 12June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» در نشست جهاد تبیین که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد با اشاره به وجود جبهه حق و باطل در جهان، اظهار داشت: سردمداری جبهه حق در ایران اسلامی و سردمداری جبهه باطل دولت‌های استکباری و رژیم صهیونیستی هستند.

تشکیل جبهه مقاومت سبب شکست رژیم صهیونیستی شد

وی افزود: ملت ما امروز یک رسالت مهمی بر دوش دارد که اگر غفلت کنیم سبب ریزش و سقوط فردی و اجتماعی می‌شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا، گفت: شکل‌گیری جبهه مقاومت و تشکیل جبهه چند ملیتی مقاومت موجب شکست راهبرد‌ها و نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی شده است و جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله و رژیم صهیونیستی، عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق سبب شد دکترین و سیاست‌های رژیم صهیونیستی نابود شود.

سعیدی بیان کرد: هدف رژیم صهیونیستی از حمله به کنسولگری ایران در سوریه به هم ریختن نظام فکری جبهه مقاومت، ایجاد رعب و وحشت و تهدید بیشتر نسبت به چهره‌های شاخص ایران در منطقه، کشاندن پای جمهوری اسلامی ایران به جنگ، خروج اسرائیل از بن‌بست و کاهش حمایت ایران از مقاومت و فلسطین بود.

وی عنوان کرد: تمامی اهداف رژیم منحوس اسرائیل به لطف خدا و درایت رهبر معظم انقلاب به شکست ننگین ختم شد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا انتخابات ریاست جمهوری را سرنوشت ساز دانست و خاطرنشان کرد: باید فرد اصلح، ولایت‌مدار و با توان مدیریت بالا انتخاب شود و وظیفه نیرو‌های مسلح بیان معیار‌های فرد اصلح است و نباید به مصادیق ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها