پیکر پدر شهیدان «محمدی کهنی» در کوهبنان تشییع و تدفین شد

پیکر پدر شهیدان «محمدی کهنی» امروز در شهر کوهبنان تشییع و در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای روستای کهن این شهرستان آرام گرفت.
کد خبر: ۶۷۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱ - 12June 2024

پیکر پدر شهیدان «محمدی کهنی» در کوهبنان تشییع و تدفین شد

به گزارش  دفاع‌پرس از کرمان، مراسم تشییع پیکر حاج «اسدالله محمدی کهنی» پدر شهیدان والامقام «حسین و محمود محمدی کهنی» با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مشاور استاندار در امور ایثارگران، فرمانده انتظامی کوهبنان، امام‌جمعه موقت کوهبنان، اعضای شورای اداری، علما و روحانیون، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس، خانواده معزز شهیدان و اقشار مختلف مردم در امامزاده سلیمانشاه کوهبنان برگزار شد و در ادامه برای خاکسپاری به زادگاهش روستای کهن منتقل شد.

«اسدالله محمدی» پدر شهیدان والامقام «حسین و محمود محمدی» دیروز بر اثر بیماری درگذشت.

مشاور استاندار در امور ایثارگران در مراسم تشییع پدران شهید محمدی گفت: شهیدان والامقام رفتند تا ما در امنیت کامل باشیم، آنان با اخلاص و تقوا در برابر دشمنان ایستادگی کردند و جانشان را در راه هدف مقدس خویش تقدیم کردند.

وی تصریح کرد: والدین شهدا بهترین سرمایه و هستی خود را در راه دین خدا، امنیت و رفاه ایران اسلامی اهدا کردند.

مشاور استاندار در امور ایثارگران با اعلام اینکه در ایران اسلامی اکثرا خانواده‌ها به گونه‌ای به شهدا وصل هستند، افزود: جا دارد قدردان خانواده شهدا باشیم و تکریم آنان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.

«محمود محمدی» که در سال۱۳۴۱ در روستای کهن چشم به جهان گشود پس از اخذ دیپلم انسانی در سال ۱۳۶۳ ازدواج کرد و در نهایت به عنوان پاسدار به جبهه رفت. پس از رشادت‌های فراوان در تاریخ بیست و پنجم مهر ۱۳۶۳ در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار این شهید والا مقام در گلزار شهدای کهن واقع است.

«حسین محمدی» نیز در سال ۱۳۴۳ در روستای کهن از توابع شهرستان کوهبنان به دنیا آمد و در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۶۲ در کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در زادگاهش روستای کهن، تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار