مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

حماسه مردم سوادکوه به آیندگان منتقل شود

سرهنگ «سلامی» گفت: جوانان سوادکوهی در دفاع مقدس و همه حوادث انقلاب و واقعه جنگل حضور حماسی داشتند و باید حماسه‌های آن دوران به نسل‌های آینده منتقل شود.
کد خبر: ۶۷۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱ - 12June 2024

حماسه مردم سوادکوه به آیندگان منتقل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با حجت الاسلام «محمد زمان رضایی» امام جمعه بخش زیرآب سوادکوه اظهار داشت: خدا را شاکریم که در شهر زیراب و در جوار امامزاده عبدالحق توفیقی شد تا در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس حضور پیدا کنیم و در خدمت مسئولین شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه این مردم با عزت و با افتخاری هستند، افزود: جوانان سوادکوهی در دفاع مقدس و همه حوادث انقلاب و واقعه جنگل حضور حماسی داشتند و باید یادها، خاطره‌ها و حماسه‌های آن دوران را که میراث و گنجینه گرانبها از آن دوران است گرامی داشته شود و به نسل‌های آینده منتقل شود.

این مسئول اذعان داشت: وظیفه همه مسئولان در نظام اسلامی است که به عنوان بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی ارزش‌های انقلاب را حفظ و به آیندگان منتقل کنند.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه کسانی که در این مسیر تلاش می‌کنند خود را وقف شهدا کردند، ادامه داد: کار‌های خیلی خوبی در این شهرستان انجام شد؛ جوانان غیرتمند در دوران جهاد و مقاومت حماسه آفریدند و جوانان امروز به تاثیر از آنها امروز برای دفاع از ارزش‌های انقلاب مجاهدت کنند و به میدان بیایند.

این مسئول گفت: نشست با علما فریضه است و باعث ایجاد روحیه و انگیزه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار