رئیس هیئت مدیره کانون سنگرسازان بی سنگر فارس:

بیش از یک هزار رزمنده عضو کانون سنگرسازان بی‌سنگر فارس شدند

«موسوی» با بیان اینکه ۱۹ هزار نفر از استان فارس به عنوان نیروی مهندسی و رزمی به جنگ تحمیلی اعزام شدند، گفت: از رزمندگان جهاد فارس در دوران دفاع مقدس، بیش از یک هزار نفر عضو کانون سنگر سازان بی سنگر شدند و تشکیل پرونده دادند گرچه همگی می‌توانند عضو رسمی کانون شوند.
کد خبر: ۶۷۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ - 12June 2024

بیش از یک هزار نفر عضو کانون سنگر سازان بی سنگر فارس شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، ویژه برنامه گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی با حضور سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، «دهقان‌پور» مدیرکل جهاد کشاورزی استان، «عبدالرحمن جزایری» فرمانده پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی فارس در دفاع مقدس و جمعی از سنگر سازان بی سنگر استان امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد در سالن شهید سلیمانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار شد.

«سید محمود موسوی» رئیس هیئت مدیره کانون سنگرسازان بی سنگر فارس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جهادسازندگی در دفاع مقدس، اظهار داشت: کانون سنگرسازان بی سنگر فارس از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت، فعالیت‌های بسیار فرهنگی صورت گرفت و ۲۲ عنوان کتاب از رزمندگان سنگرسازان بی سنگر به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه ۱۹ هزار نفر از استان فارس به عنوان نیروی مهندسی و رزمی به جنگ تحمیلی اعزام شدند، تاکید کرد: از رزمندگان جهاد فارس در دوران دفاع مقدس، بیش از یک هزار نفر عضو کانون سنگر سازان بی سنگر شدند و تشکیل پرونده دادند گرچه همگی می‌توانند عضو رسمی کانون شوند همچنین ۸۱ نفر از فرماندهان دفاع مقدس نیز عضو هیئت مدیره این کانون هستند.

موسوی با اشاره به اینکه مهندسی رزمی جهاد سازندگی فارس ۲۴۸ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است، تاکید کرد: ۳۵ شهید جهاد فارس از سایر استان‌های کشور بوده که بیانگر این مطلب است که جهاد فارس از همه استان‌های کشور پذیرای رزمنده‌های مومن، متخصص و پای کار بوده است و رزمندگانی که به سوی جبهه‌ها می‌آمدند ابتدا، جهاد فارس را انتخاب می‌کردند.

رئیس هیئت مدیره کانون سنگرسازان بی سنگر فارس تصریح کرد: کانون سنگر سازان بی سنگر یک مجموعه مردم نهاد است که از هیچ منابع دولتی کمک مالی دریافت نمی‌کند وبه صورت خودجوش از کمک رزمندگان، هیئت مدیره و هبه‌های مردمی برای نشر آثار شهدا استفاده کرده که امید داریم در آینده از بعد مسائل مالی تقویت شود تا به بهترین نحو ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

در پایان این مراسم از مستند «رسم جهاد» سرگذشت «عبدالرحمن جزایری» فرمانده پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی فارس در دفاع مقدس و دو کتاب «خاکریز در طوفان» و «روایت درد و درمان» رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها