پیروی از مرام شهدا رمز موفقیت در همه عرصه‌ها است

سرهنگ «خواست خدایی» وحدت، یکپارچگی و پیروی از مرام شهدا را رمز موفقیت در همه عرصه‌ها عنوان کرد و گفت: باید از اختلاف دوری کنیم قدر نظام و رهبری را بدانیم چرا که در همه موارد برنامه و قانون دارد.
کد خبر: ۶۷۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴ - 12June 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران شهر دهدشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، و با اشاره به ساخت یادمان شهید گمنام در حوزه علمیه خواهران دهدشت، اظهار داشت: ساخت این پروژه آغاز شده و امیدواریم با تحقق اعتبارات لازم، و تکمیل این یادمان، میعادگاه عاشقان ولایت و شهادت باشد.
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه دشمن حجاب، عفاف و دین ما را مورد هدف قرار داده است، افزود: هر موقع که دچار سردرگمی شدیم باید ببینیم دشمن کدام سمت را هدف قرار داده است از همان مسیر حرکت کنیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر می‌خواهیم که در مسیر امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا حرکت کنیم باید از راهبردی که تعیین کردند پیروی کنیم.
 
سرهنگ خواست خدایی با تاکید بر اینکه مادران و همسران کانون پرورش شهدا، اعزام به جبهه‌ها و نگهداری انقلاب هستند، ابراز داشت: امروز دشمن در فضای مجازی در صدد است تا این قشر از جامعه که دارای روحیه زینب گونه هستند را با خود همراه و همسو کند.
 
این مسئول وحدت، یکپارچگی و پیروی از مرام شهدا را رمز موفقیت در همه عرصه‌ها عنوان کرد و گفت: باید از اختلاف دوری کنیم قدر نظام و رهبری را بدانیم چرا که در همه زمینه ها برنامه و قانون دارد.
 
پیروی از مرام شهدا رمز موفقیت در همه عرصه‌ها است
پیروی از مرام شهدا رمز موفقیت در همه عرصه‌ها است
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها