معاون سیاسی سپاه:

دشمنان با شایعه‌پراکنی به‌دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

سردار «جوانی» گفت: رسانه‌های ضد ایرانی با شایعه‌پراکنی سعی در کاهش مشارکت و کم‌رنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رأی دارند.
کد خبر: ۶۷۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳ - 13June 2024

دشمنان با شایعه‌پراکنی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه تبیینی مشترک بسیج اساتید با نمایندگان طلاب که با موضوع انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) قم برگزار شد، اظهار داشت: دو اصل ضروری و مهم انتخابات مشارکت بالا و انتخاب اصلح است و بایستی به این دو موضوع اهتمام ویژه داشت.

وی عنوان کرد: شهادت آیت‌الله رییسی یک نمود آگاهی بخشی برای جامعه داشت و موجب ایجاد اعتماد و خوشبینی نسبت به گذشته شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ایجاد انگیزه و دعوت برای حضور در پای صندوق‌های رأی از ملزومات انتخابات در کشور است و روحانیون هم نقش موثری را در این راستا دارند، فلذا بایستی برای انتخابات و انتخاب اصلح برنامه ریزی کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: شبهات مربوط به انتخابات باید پاسخ داده شود، ضمن اینکه دشمن و رسانه‌های ضد ایرانی هم بیکار ننشسته‌اند و با شایعه پراکنی سعی در کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای دارند.

سردار جوانی با اشاره به اینکه مشکلات مردم با انقلابی‌گری حل می‌شود، گفت: شهید آیت الله رئیسی ریل‌گذاری مناسبی در این زمینه داشت و رئیس جمهور بعدی باید راه شهید رئیسی که همان گفتمان انقلاب اسلامی است را ادامه دهد.

وی افزود: امروز دو گفتمان با موضوعات نابودی رژیم صهیونیستی و مذاکره با آمریکا در کشور وجود دارد و جبهه انقلاب باید ضمن فهم درست، مراقب باشد در پرتو رقابت نسنجیده و نادرست، دیگران را به پیروزی نرساند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در این انتخابات برخی به‌دنبال دو قطبی سازی هستند و نامزد‌های انتخاباتی را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهند، ضمن اینکه این عمل، شیطنت بوده و مستلزم آگاه سازی و تبیین است.

سردار جوانی افزود: نامزد‌های انتخاباتی بایستی در مناظرات اصول اخلاقی را رعایت کنند، ضمن اینکه این مناظرات نقش موثری در انتخاب اصلح را ایفا می‌کند.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: قشر خاکستری باید متوجه باشند که صندوق رأی، صندوق تعیین سرنوشت است و افراد باید بدانند که می‌توانند سرنوشت خود را با این صندوق تعیین کنند؛ پس اقناع سازی در این موضوع نیاز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار