رییس ستاد انتخابات ایلام:

احزاب نقش مهمی در مشارکت حداکثری دارند

«حسنی» گفت:احزاب نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دارند و انتظار می‌رود که در ایجاد شور انتخاباتی در چارچوب قانون نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۶۷۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳ - 13June 2024

احزاب نقش مهمی در مشارکت حداکثری دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست با جمعی از نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی فعال در استان با تاکید بر نقش احزاب در پویایی و تحرک جامعه در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: احزاب سیاسی در هر حکومتی، در قالب چهارچوب همان حاکمیت فعالیت دارند و نقش خود را در راستای حرکت برای پیشبرد اهداف آن نظام ایفا می‌کنند.

وی افزود: نظام اسلامی این فرصت را برای احزاب مختلف در کشور فراهم کرده که در راستای توسعه و ترقی جامعه گام بردارند

«حسنی» ادامه داد: احزاب نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دارند و انتظار می‌رود که در ایجاد شور انتخاباتی در چارچوب قانون نقش آفرین باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه فضای بسیار خوبی در استان برای احزاب، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی وجود دارد، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هشتم تیرماه با تشکیل و فعالیت هیئت‌های اجرایی در استان فراهم شده است.

وی با اینکه همچنان که در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته شاخص‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت سرلوحه کار مجریان انتخابات بود در انتخابات هشتم تیر نیز بر همین منوال عمل می‌شود، افزود: ما مجری انتخابات هستیم و با مدیری که در جریان برگزاری انتخابات، تخلف کند، برخورد می‌شود و این امر موجب افزایش اعتماد مردم در امر برگزاری انتخابات خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها