دومین نشست ائمه جمعه شهرهای استان خوزستان در مسجدسلیمان برگزار شد

حجت‌الاسلام موسوی فرد با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در تبلیغات انتخابات نباید لجن پراکنی و تهمت زنی انجام شود و همه باید به قانون تمکین کنند و در جهت پرشور برگزار کردن انتخابات تلاش کنند.
کد خبر: ۶۷۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳ - 13June 2024

دومین نشست ائمه جمعه شهرهای استان خوزستان در مسجدسلیمان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، دومین نشست ائمه جمعه شهرهای استان خوزستان شامگاه دیروز (چهارشنبه) در دفتر امام جمعه مسجدسلیمان برگزار شد.

در این نشست نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز اظهار داشت: رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود برای خدمت و حل مشکلات مردم تلاش و همت کرد و این تلاش‌ها باید هر چه بیشتر معرفی شود.

حجت‌الاسلام موسوی فرد با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در تبلیغات انتخابات نباید لجن پراکنی و تهمت زنی انجام شود و همه باید به قانون تمکین کنند و در جهت پرشور برگزار کردن انتخابات تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما در انتخابات ریاست جمهوری حضوری باشکوه خواهند داشت، گفت: فردی که به عنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب می‌شود باید مردمی و جهادی عمل کند و ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد.

 در این نشست ائمه جمعه سراسر استان به بیان نظرات خود در جهت برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و ایام دهه ولایت و امامت پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها