سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

اهدف شهدا برای حضور در جبهه باید به عنوان سوژه انتخاب و کار شود

صابر خسروی گفت: هدفی را که شهدا به خاطر آن رفتند باید به عنوان سوژه انتخاب کنیم و خاطراتی را جمع آوری کنیم که مشخص کند هدف شهید از حضور در میدان جنگ چه بوده است که قطعاً لبیک به دعوت امام زمان خود بوده است.
کد خبر: ۶۷۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹ - 13June 2024

اهدف شهدا برای حضور در جبهه باید به عنوان سوژه انتخاب و کار شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، صابر خسروی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با مدیرکل و کارکنان بنیاد حفظ آثار با اشاره به بحث همکاری مشترک اظهار داشت: ما در بنیاد شهید دو کارویژه خدمت رسانی و تکریم و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را در دستور کار داریم .

صابر خسروی خاطر نشان کرد: در باب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار را باید به دست مردم بسپاریم که این امر نیازمند خلاقیت، مجاهدت و پیگیری است تا کار در بین توده‌های مردم منتقل شود و مردم خودشان در تولید محتوا دخیل شوند.

خسروی افزود: محوریت فرهنگ باید گلزار‌های شهدا و مقبره شهدای گمنام باشد.

وی تصریح کرد: هدفی را که شهدا به خاطر آن رفتند باید به عنوان سوژه انتخاب کنیم و خاطراتی را جمع آوری کنیم که مشخص کند هدف شهید از حضور در میدان جنگ چه بوده است که قطعاً لبیک به دعوت امام زمان خود بوده است.

وی در پایان ابراز داشت؛ بنیاد شهید هر گونه همراهی و همکاری که بتواند در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کارساز باشد دریغ نخواهد کرد و آماده انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را دارد.

سرهنگ ذوالفقاری نیز در این دیدار که به همراه کارکنان بنیاد حفظ آثار انجام شد ضمن تبریک انتصاب سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان خادم الشهدا گفت: بیش از ۲۰۰ سوژه از دفاع مقدس شناسایی کردیم که اگر بنیاد شهید نیز سوژه‌هایی را در اختیار بنیاد حفظ آثار قرار دهد می‌توانیم این شاخصه‌ها را به صورت هنرمندانه به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار