امام جمعه ایلام:

وحدت جامعه روحانیت در استان ستودنی است

حجت الاسلام‌و‌المسلمین «کریمی تبار» گفت: وحدت موجود بین جامعه روحانیت در استان ستودنی است و ادامه و ارتقای این رویکرد در استان جریانساز و مایه امیدواری و اعتلای جایگاه روحانیت مردمی و انقلابی می‌باشد.
کد خبر: ۶۷۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳ - 13June 2024

وحدت جامعه روحانیت در استان ستودنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «اله‌نور کریمی تبار» امام جمعه ایلام به همراه ائمه جمعه استان ایلام با حجت الاسلام والمسلمین «وعد مرادبیگی» نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام‌والمسلمین «کریمی تبار» امام جمعه ایلام در این دیدار اظهار داشت: وحدت موجود بین جامعه روحانیت در استان ستودنی است و ادامه و ارتقای این رویکرد در استان جریانساز و مایه امیدواری و اعتلای جایگاه روحانیت مردمی و انقلابی می‌باشد.

وی افزود: آسیب زدن به وحدت و همدلی روحانیت، محل طمع و آرزوی دیرینه دشمنان بوده است که میبایست جامعه روحانیت ما بسیار مراقبت نمایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مرادبیگی» نمابنده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار بیان کرد: یکی از عوامل موثر در حضور حداکثری مردم استان در انتخابات شخص نماینده محترم ولی فقیه و ائمه محترم جمعه استان بود که نقش محوری را ایفا کردند.

وی ادامه داد: محور تمام فعالیت‌ها و فصل الخطاب برای خود در استان را نظرات نماینده محترم ولی فقیه در استان دانستند که مورد اعتماد و معرفی شده و منتخب مقام معظم رهبری می‌باشند و بنده اگر در شهرستان یا روستایی حضور پیدا کنم به نمایندگی از ایشان انجام وظیفه خواهم کرد.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار