زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان:

تشویق جناح‌های مختلف به رقابت سالم از ضروریات انتخابات است

آیت‌الله موسوی جزایری گفت: بین ستادها و نمایندگان کاندیداها آرامش حاکم باشد و از جوسازی و بی‌احترامی به یکدیگر خودداری شود که یکی از وظایف اصلی علما و روحانیون است.
کد خبر: ۶۷۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱ - 13June 2024

تشویق جناح‌های مختلف به رقابت سالم از ضروریات انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، همایش جهادگران عرصه تبیین چهارشنبه شب با حضور استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از طلاب، روحانیون، علما و ائمه جمعه استان با محوریت انتخابات ریاست جمهوری در مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.

آیت‌الله «سید محمدعلی موسوی جزایری» زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در این همایش اظهار داشت: بین ستادها و نمایندگان کاندیداها آرامش حاکم باشد و از جوسازی و بی‌احترامی به یکدیگر خودداری شود که یکی از وظایف اصلی علما و روحانیون است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: به صورت جدی همه مردم مکلف هستند در انتخابات حضور یابند چرا که مساله تنها انتخابات نیست، بلکه تکلیف اسلام است.

وی تصریح کرد: نقش جامعه روحانیت و علما در پرشور کردن انتخابات برجسته و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در بقای نظام و ثبات انقلاب موثر است.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان ادامه داد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز بارها به حضور حداکثری مردم در انتخابات و تقویت پایه‌های این نظام اسلامی تاکید داشته‌اند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید دارند که جوسازی، لشکرکشی و بی احترامی اصل انتخابات را زیر سوال می‌برد؛ به همین جهت برقراری آرامش در ستادهای انتخاباتی و تشویق جناح‌های مختلف به رقابت سالم از ضرورت‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار