رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل اظهار کرد؛

اجرای 58 برنامه فرهنگی هنری به مناسبت حماسه اسلامی ششم بهمن در آمل/رونمایی از هشت کتاب با این موضوع

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: ۵۸ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در هفته حماسه اسلامی ششم بهمن در آمل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ - 23January 2016

اجرای 58 برنامه فرهنگی هنری به مناسبت حماسه اسلامی ششم بهمن در آمل/رونمایی از هشت کتاب با این موضوع

به گزارش دفاع پرس از مازندران، محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل و دبیر اجرایی ستاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60  مردم آمل را بزرگترین رویداد سیاسی، فرهنگی و اعتقادی شهرستان هزارسنگر آمل دانست و گفت: ستاد برگزاری برنامه های فرهنگی هنری حماسه اسلامی ششم بهمن آمل از ماهها پیش توسط مسئولان این شهرستان تشکیل و برای اجرای برنامه های متنوع برنامه ریزی شد.

وی با اشاره به اینکه امسال دستگاههای اجرایی شهرستان آمل نسبت به گرامی داشت این حماسه اقدام می کنند، تأکید کرد: دیگر شهرهای استان نیز باید به جدیت به این مهم ورود پیدا کنند و به صورت استانی به اجرای برنامههای هر چه بهتر و باشکوهتر بپردازند.

محمدی با اشاره به تشکیل ستاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، بیان کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد با مشارکت فرمانداری و سایر ادارات و ارگانها برنامههای خوبی به ما معرفی و در جدول برنامههای هفته اسلامی ششم بهمن گنجانده شد.

وی از برگزاری 58 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در این هفته خبر داد و گفت: در این هفته دومین جشنواره بزرگ فرهنگی هنری هزار سنگر با محوریت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در بخشهای پوستر، عکس، نقاشی، شعر، وبلاگنویسی برگزار میشود.

دبیر اجرایی ستاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل ادامه داد: برپایی بیش از 20 یادواره شهدا در سطح شهرستان و برگزاری همایش یاد یاران و شهدای جنگل شمال کشور به همراه رونمایی از هشت کتاب با موضوع این حماسه اسلامی در سالن همایشهای اداره ارشاد از دیگر برنامههای اجرایی هفته حماسه اسلامی 6 بهمن است.

وی با بیان اینکه زنگ حماسه اسلامی 6 بهمن با حضور استاندار مازندران در مدرسه عصمتیه آمل نواخته میشود، افزود: برگزاری همایش باشکوه و متمرکز گرامیداشت شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن در عصر پنجم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیتالله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه کشور، کلنگزنی فرهنگسرای مشاهیر و مقاومت از دیگر برنامههای اجرایی در این هفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار