فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان خدمت است

سردار عمومهدی گفت: منطقه غرب آسیا محل اتفاقات آخرالزمانی است که رخ داد‌ها و رویداد‌ها بزرگ جهانی در این منطقه شروع خواهد شد و به کل جهان سرایت خواهد کرد، اما سرنوشت این منطقه را چه کسانی رقم می‌زند آن کسی که عزم بالاتر، همت بیشتر و پیگیرتر است.
کد خبر: ۶۷۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ - 13June 2024

انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان خدمت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار مرتضی عمو مهدی،فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست بصیرتی با موضوع امتداد حماسهٔ خدمت نگاهی به رویکردها و اقدامات شهید رئیسی و انتخابات پیشرو اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند: «مبارزه شرافتمندانه‌ای را آغاز کرده‌اید و می‌خواهم به شما اطمینان دهم که امروز وضعیت در حال تغییر است و سرنوشت دیگر در انتظار منطقه حساس غرب آسیا است».

عمومهدی در ادامه گفت: منطقه غرب آسیا محل اتفاقات آخرالزمانی است که رخ دادها و رویدادها بزرگ جهانی در این منطقه شروع خواهد شد و به کل جهان سرایت خواهد کرد اما سرنوشت این منطقه را چه کسانی رقم می‌زند آن کسی که عزم بالاتر، همت بیشتر و پیگیرتر است.

وی افزود:  این راهی که ما انتخاب و در حال پیمودن آن به سمت قله هستیم، باید ایستادگی کرد و نباید احساس خستگی کرد و نباید ناهماهنگی‌ها و ناملایماتی که در جامعه رخ می‌دهد نباید نگران شد زیرا انقلاب اسلامی مراحل سختی را پشت سر گذاشته تا به شرایط خوب الان رسیده‌ایم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در راه پیشرفت کشور و خدمت به مردم و اعتلای جمهوری اسلامی ایران شهید شدند و آنها را شهدای خدمت می‌دانیم». بدین معنا است که رئیس جمهوری مورد تایید است که برای چی پیشرفت کشور، خدمت به مردم و اعتلای جمهوری اسلامی ایران باید فکر، اعتقاد و توان آن را داشته باشد که در این مسیر قدم بردارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم با آرای بالا مسئول و رئیس جمهور آینده را انتخاب کنند زیرا انعکاس انتخابات با آرای بالا دردنیا انعکاس فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار