اردوی یک روزه بچه های مسجدی روستای دهیج سندرک

بچه‌های مسجدی روستای دهیج بخش سندرک شهرستان میناب در قالب اردویی یک روزه عازم منطقه گردشگری «سد کاهکن» در شهرستان بشاگرد شد.
کد خبر: ۶۷۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶ - 13June 2024

اردوی یک روزه بچه های مسجدی روستای دهیج سندرکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، فراهم نمودن زمینه بچه‌های مسجدی برای گذراندن یک روزه خاطره انگیز در کنار یکدیگر در دل طبیعت جذاب و دیدنی با هدف ایجاد و شور و نشاط معنوی در بین آنها ازجمله اهداف برگزاری اردو‌های گردشگری در سطح کانون‌های مساجد است.  
کانون فرهنگی هنری پیروان شهدا روستای دهیج با بهره گیری از پتانسیل، امکانات و ظرفیت‌های بومی و نزدیکی مناطق بکر گردشگری شهرستان بشاگرد ازجمله آب و هوای معتدل در این فصل از سال، منطقه سد کاهکن را برای مقصد اردوی یک روزه بچه‌های مسجد انتخاب کرد.  
ابراهیم زارعی، مدیر کانون فرهنگی هنری پیروان شهدا روستای دهیج بخش سندرک گفت: ۶۳ نفر از نوجوانان مسجدی عضو کانون (رده سنی ۱۱ تا ۱۳ سال) به اردوی یک روزه منطقه گردشگری سد کاهکن اعزام شدند.  
وی افزود: نسشت بصیرتی با حضور روحانی مسجد، برگزاری مسابقه فوتبال و والیبال برای پسران و همچنین برگزاری کلاس احکام و دارت و طناب کشی ویژه دختران، نماز جماعت، پذیرایی، طبیعت گردی و بازدید از سد ازجمله برنامه‌های این اردو بود.  
مدیر کانون فرهنگی هنری پیروان شهدا روستای دهیج بخش سندرک شهرستان میناب ادامه داد: ۱۴ وسیله شخصی سواری اهالی در جابجایی نوجوانان شرکت کننده در این اردو با مجموعه مدیریت کانون همکاری داشتند.  
وی با بیان اینکه کانون در پایان اردو به هر نفر از شرکت کنندگان یک کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا کرد، گفت: پیش از این نیز تعداد دیگری از اعضای کانون فرهنگی هنری پیروان شهدا با محوریت رده سنی جوانان به اردوی یک روزه گردشگری به سواحل بکر و دیدنی کوهستک در شهرستان سیریک اعزام شده بودند.  
گفتنی است؛ روستای دهیج در منطقه چهارده روستا  در دل کوه‌ها و در مناطق  صعب العبور و محروم بخش سندرک در شهرستان میناب قرار دارد و به دلیل وجود ۱۴ روستا با فاصله در کنار هم، به چهارده روستا معروف بوده و با جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر  در فاصله ۴۷ کیلومتری در موقعیت شمال شرقی مرکز بخش سندرک واقع شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار