مسئول بسیج جامعه زنان کشور:

زنان شهیده، نماد مقاومت در مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب هستند

«بیابانی» گفت: زنان شهیده جانانه برای حفظ ارزش‌ها ایستادگی کردند و نماد مقاومت در مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب شدند.
کد خبر: ۶۷۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶ - 13June 2024

زنان شهیده، نماد مقاومت در مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب هستند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «مینا بیابانی» مسئول بسیج جامعه زنان کشور امروز در اجلاسیه زنان شهیده اهل سنت آذربایجان‌غربی که در تالار وحدت مهاباد برگزار شد، گفت: زنان شهیده ثابت کردند که می‌توان زمینی بود و آسمانی زیست، شهدای زن ثابت کردند بانوان ایرانی ضمن اینکه عفت و پاکدامنی خود را حفظ می‌کنند به اوج عزت و اقتدار دست پیدا می‌کنند و به مدارج بالای معنوی هم می‌رسند.

وی ادامه داد: زن بودن، زندگی عفیفانه داشتن و ضمن حفظ آزادی به اوج بندگی و عبودیت دست پیدا کردن هنر زنان ایران اسلامی است که شهدای زن نیز در این ارتباط بیش از پیش اسوه هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجود ارزشمند زنان شهیده در آذربایجان غربی نشان‌دهنده این است که مردم این استان تا چه اندازه به ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امامین انقلاب پایبند هستند.

وی گفت: اگر شما ایستادگی، پایداری و مقاومت را امروزه در زنان فلسطین اشغالی شاهد هستید، به جرات می‌توان اذعان کرد، اینها بانوان شهید ایران اسلامی را برای خودشان الگو قرار دادند و مقاومت جانانه‌ای را تا این لحظه داشته‌اند.

بیابانی افزود: اگر زنان عراقی را در مقابل داعش قهرمان دیدیم، اگر زنان یمنی، لبنانی، فلسطینی را امروز قهرمان‌پرور و شجاع می‌بینیم، همه آنها از زنان شهید و مادران شهید در ایران اسلامی الگو گرفته اند.

در این مراسم از از کتب «ققنوس در اسارت» زندگینامه شهیده «فاطمه تیموری» و ۲ جلد دانشنامه زنان استان آذربایجان غربی و پوستر جشنواره «لاله‌هایی شیدایی» نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار