مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام:

تربیت صحیح در آینده ملت دخیل و سرنوشت‌ساز است

حجت الاسلام «رحیمی» گفت:تعیین سرنوشت کشورمان از زمان کودکانِ دیروز بسمت مسئولین امروز در حال دگرگونی است و نقش تربیت صحیح قطعا در آینده این ملت دخیل و سرنوشت‌ساز است.
کد خبر: ۶۷۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ - 13June 2024

به گزارش خبرنگار تربیت صحیح در آینده ملت دخیل و سرنوشت‌ساز استدفاع پرس از ایلام،حجت‌الاسلام «علی رحیمی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، در طرح تابستانی آرمان، با تاکید بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اظهار داشت: زیست بوم استان و شرایطی که پس از همه گیری بیماری کرونا برای جوانان و نوجوانان بوجود آمده است، خارج شدن نوگلان و آینده سازان این مرز و بوم از تار و پود فضای مجازی و گوشی‌های هوشمند ضرورتی انکارناپذیر است. 

وی خاطرنشان کرد: همانطور که امام خمینی (ره) در مورد نقش تربیت درست در تعیین سرنوشت ملت ایران توسط آینده سازان این مرز و بوم بیاناتی داشتند، امروز به این سخن امام خمینی (ره) رسیده ایم. 

 وی در ادامه بیان کرد: تعیین سرنوشت کشورمان از زمان کودکانِ دیروز بسمت مسئولین امروز در حال دگرگونی است و نقش تربیت صحیح قطعا در آینده این ملت دخیل و سرنوشت‌ساز است.

مدیرکل سازمان تبلیغات ادامه داد: طرح آرمان توسط مبلغین و مبلغات در مساجد، حسینیه‌ها و اماکنی که از قبل پیش بینی می‌شود برگزار خواهد شد و ان شاء الله اواقات فراغت خوبی برای جوانان و نوجوانان ترسیم خواهد شد. 

حجت الاسلام «رحیمی» در مورد شیوه ثبت نام علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های تابستانی گفت:علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح آرمان به ادارات تبلیغات اسلامی در مرکز استان و شهرستان‌ها مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها