فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس:

جوانان امپراطوری ایران را تشکیل دهند/ انقلاب اسلامی در جهان اسلام نفوذ کرده است

سردار «قربانی» گفت: جوانان نباید چشم شان به دست دشمن باشد، باید امپراطوری ایران را تشکیل بدهند و قدرت برتر جهان اسلام را داشته باشند.
کد خبر: ۶۷۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶ - 13June 2024

جوانان امپراطوری ایران را تشکیل دهند/ انقلاب ما در جهان اسلام نفوذ کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «مرتضی قربانی» فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس امروز در همایش پیشکسوتان صبر و ایثار لشکر خط شکن و خط نگهدار ویژه ۲۵ کربلا اظهار داشت: وظیفه شهدا در زیر پرچم امام خمینی این بوده که پوزه دشمنان را به خاک بمالند، رزمندگان و پیشکسوتان و بازنشستگان در کنار شهدا توانستند حمایت خودشان را از نظام و کشور به نحو احسن انجام بدهند.

سردار قربانی با بیان اینکه کار انقلاب هنوز تمام نشده است، افزود: انقلاب ما در جهان اسلام نفوذ کرده و مردم جهان در حال یافتن حقیقت هستند، حقیقت انقلاب اسلامی، حقیقت محمد و آل محمد است.

وی به وظیفه پیشکسوتان و بازنشستگان حاضر در جلسه اشاره کرد و تصریح کرد: دفاع از کشور، انقلاب و مردم وظیفه شرعی و الهی و دین شهدا بر گردن ماست و باید در حد عالی حضور داشته و از مال، توان، جسم و زندگی مان مایه بگذاریم.

فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جوانان نباید چشم شان به دست دشمن باشد، باید امپراطوری ایران را تشکیل بدهند و قدرت برتر جهان اسلام را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار