فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس:

لشکر ۲۵ کربلا خط‌شکنان و خط‌نگه‌داران پیشکسوتان صبر و ایثار هستند

سردار «قربانی» گفت: لشکر ۲۵ کربلا خط شکنان و خط نگه‌داران پیشکسوتان صبر و ایثار هستند که قهرمانانه وجبی از خاک وطن را در اختیار دشمن قرار ندادند.
کد خبر: ۶۷۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱ - 13June 2024

لشکر ۲۵ کربلا خط شکنان و خط نگه‌داران پیشکسوتان صبر و ایثار هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «مرتضی قربانی» فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس امروز در همایش پیشکسوتان صبر و ایثار لشکر خط شکن و خط نگهدار ویژه ۲۵کربلا با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس مظهر شجاعت، حکمت و ایمان به خدای متعال است و باید حافظان خوب این فرهنگ ناب باشیم.

وی افزود: مراقب شیطان زندگی مانند مقام، جایگاه، ثروت و ... باشیم، زیرا شیطان ما را با این عناوین مادی و دنیوی از خط ولایت، شهدا و اهل بیت دور می‌کند.

سردار قربانی ادامه داد: شهدا و رزمندگان همیشه پیروز در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر روحیه جهاد و شهادت‌طلبی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و قطعا شا‌یسته تکریم هستند.

این فرمانده دفاع مقدس اضافه کرد: لشکر ۲۵ کربلا خط شکنان و خط نگهداران پیشکسوتان صبر و ایثار هستند که قهرمانانه وجبی از خاک وطن را در اختیار دشمن قرار ندادند.

وی تاکید کرد: پایه و اساس فرماندهی بسیاری از سرداران اسلام مانند سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۲۵ کربلا بسته شد و در عملیات‌های مختلف سرافرازانه شرکت کردند و بدانیم خط شکن و خط نگه‌دار تنها برای فاو نبود و اکنون نیز باید همه ما خط نفاق و خط ضد ولایت فقیه را بشکنیم و خط امام، رهبر معظم انقلاب اسلامی و جبهه شهدا را حفظ کنیم.

سردار قربانی تصریح کرد: امروز وظیفه پیشکسوتان تبیین نقش رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت در دفاع مقدس برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان است همچنین در هر سنگری باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

این پیشکسوت بسیجی گفت: شلیک موشک‌های مختلف به خاک دشمن نشان دهنده اقتدار نظام، انقلاب، شهدا و رزمندگان است باید حواسمان باشد همچنین در انتخابات نیز با بصیرت و با حضوری با شکوه فردی مقتدر، توانمند و ولایی را برای اداره کشور انتخاب کنیم.

سردار «عبدالله صالحی» فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵کربلا نیز با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص سرعت قطار انقلاب که به پیش می‌رود، اظهار داشت: آنهایی که انقلاب آفریدند و حماسه هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند امروز به خانه‌شان، لشکر ۲۵ کربلا، آمدند.

وی گفت: پیشکسوتان صبر و ایثار جهت انتقال تجربیات گرد هم آمدند و امروز بهانه‌ای شد تا به آنان بگوئیم راهشان ادامه دارد و امیدوار باشند که ان شاءالله پرچمی که به دست امام راحل برافراشته شده به دست حضرت حجت (عج) خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار