شهید «مهدی بهاروند»:

عظمت به حجاب است و ذلت به بی‌حجابی

شهید «مهدی بهاروند» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: خواهرم عظمت زن به حجاب است و ذلت و خواری او به بی‌حجابی اوست.
کد خبر: ۶۷۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ - 14June 2024

عظمت به حجاب است و ذلت به بی‌حجابیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، مهدی بهاروند دهم خرداد ۱۳۳۹ در روستای تیربازار از توابع شهرستان خرم‌آباد به دنیا آمد. تا پایان دوره کاردانی درس خواند. معلم بود. ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد.

به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام دوم خرداد ۱۳۶۵ در حاج‌عمران عراق بر اثر اصابت ترکش شهید شد. پیکر او را در مزار فاطمیه روستای ماسور تابعه شهرستان زادگاهش به خاک سپردند.

این شهید والامقام در وصیت‌نامه خود نوشته است:

بسم الله الرحمن الرحيم

ولنبلونكم بشی من الخوف و الجوع و نقص من الاموال و الانفس و الثمرات و بشر الصابرين. الذين اذا اصابتهم مصيبه قالوا انالله و انا اليه راجعون (بقره آيه 154 و )155

او البته شما را به سختی‌ها چون گرسنگی و نقصان اموال و نفوس و آفات و زراعت بيازمائيم و بشارت و مژده از آن سختی‌ها صابران است آنانكه چون حادثه‌ای ناگوار گرفتار آيند صبور پيشه كنند و گويند ما به فرمان او آمده و به سوی او باز می‌گرديم.

آنچه در زير می‌خوانيد به عنوان وصيت‌نامه اينجانب مهدی بهاروند فرزند پنجعلی است.

برادران و خواهران مرگ همه ما را در خواهد يافت و راه گريزی از آن نيست پس سعادت از آن كسانی می‌باشد كه دنيا را با تمام زرق و برق‌های فريبنده رها و زندگی در سرای ابدی را برای خود می‌پذيرند. اينبار به من الهام شده است كه آخرين‌بار است كه به جبهه می‌روم و به‌زودی سرورم حسين را زيارت خواهم كرد ای خدا بزرگ ما در دنيا توان زيارت او را نداشتيم ما را در آخرت از زيارت او بی‌نصيب نگردان.

برادران و خواهران اين زمان كه كفر جهانی با تمام قدرت كمر به نابودی اسلام بسته است بی‌تفاوتی خيانت است بايد به صحنه آمد و در عمل نه به حرف. قدر اين انقلاب و رهبری آن را بدانيد. مبادا به خود سستی راه دهيد مبادا زرق و برق دنيا شما را فريب دهد. مبادا امام عزيز را تنها گذاريد. مبادا از جنگ تا دفع فتنه در جهان دست برداريد. مبادا فراموش كنيد كه كفر جهانی دشمن ماست. مبادا نماز اين ستون دين را فراموش كرده و در آن سستی نمایی. مبادا جبهه را فراموش كنيد.

برادران و خواهران مسلمان از روحانيت خط امام فاصله نگيريد كه فاصله گرفتن شما همان و خدای ناكرده از اسلام روی گرداندن همان. ای امام عزيز حاضرم در آسياب خردم كنند و در تنور بسوزانندم ولی تو كوچک‌ترين ناراحتی نداشته باشی.

خواهرم عظمت زن به حجاب است و ذلت و خواری او به بی‌حجابی اوست. پس حجابت را همانند پتكی بر پيكر دشمنان اسلام بزن.

معلمين عزيز سعی نمائيد دانش‌آموزان را علاوه بر بالا بردن سطح علم و آگاهی در جهت عبوديت خدا آنها را سوق دهيد و در كلاس بی‌تفاوت به مسائل اسلام و انقلاب نباشيد كه اين دردی است خانمان‌سوز و دانش‌آموزان عزيز سنگر عام و دانش و تقوا را حفظ كنيد و قدر آن را بدانيد و خود را برای اسلام پرورش دهيد كه مقدرات كشور در آينده در دست شما خواهد بود و با اين ذهنيت كه بالاخره برای اسلام فرا خواهم كرد خود را پرورش دهيد.

برادران و خواهران اين نكته را در پايان فراموش كردم كه به گروهک‌های ملحد و منافق و شرقی و غربی و هر جريانی كه مخالف اسلام و امام باشد به آن‌ها ميدان ندهيد و در مقابل آن‌ها قاطع و نترس باشيد و فقط خدا را در مدنظر داشته باشيد. خداحافظ همگی به اميد ديدار در روز قيامت...

خدايا خدايا تا انقلاب مهدی خمينی را نگهدار
از عمر ما بكاه و بر عمر رهبر افزا
رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما
زيارت كربلا نصيبشان بگردان
مجروحين و معلولين شفا عنايت فرما
آمين يا رب العالمين

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها