امام جمعه موقت بیرجند:

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام «رحیم‌آبادی» حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری را زمینه‌ساز حفظ، حراست و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
کد خبر: ۶۷۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ - 14June 2024

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز حفظ و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «مهدی رحیم‌آبادی» امام جمعه موقت بیرجند امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مسجد جامع مصلای المهدی (عج)، اظهار داشت: امروز بزرگترین امانتی که در دست ما است جمهوری اسلامی ایران است و آرزوی همه اولیا و ائمه اطهار (ع) صیانت از این جریان بزرگ است.

وی گفت: بزرگترین آرمان امام باقر(ع) بازگردانده شدن حاکمیت خدا و بهره‌مندی همه مردم از این حاکمیت الهی است و هیچ وقت باطل شفاف نیست و در لباس حق خود را نشان می‌دهد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اهمیت روز عرفه، عنوان کرد: در عرفه باید به خدا معرفت پیدا کرد و بر اساس روایات معرفت خدا یعنی نسبت به امام زمان خود و ولی خدا معرفت پیدا کنیم و رمی جمرات هم به معنای شناخت صحیح دشمن و دشمنی با او است و اینکه بدانیم راهبرد اساسی دشمن فاصله انداختن بین ما و خدا و ولی خداوند است.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: باید از بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با شناخت اصلح کسی که قوی‌ترین، شایسته‌ترین، خستگی‌ناپذیرترین و نزدیکترین به رئیس‌جمهور انقلابی و مکتبی شهید آیت‌الله «رئیسی» است انتخاب کنیم تا این امانت الهی تداوم پیدا کند.

وی حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری را زمینه‌ساز حفظ، حراست و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: امانت و کرسی ریاست جمهوری را باید به فردی امین بسپاریم و پیامبر(ص) فرمود: «هر کسی به امانتی در دنیا خیانت کند و به اهلش نسپارد بر دین من از دنیا نرفته است و در حالی خدا را ملاقات می‌کند که بر او غضب کرده است».

امام جمعه موقت بیرجند بزرگترین مانع در مقابل اسلام را جریان‌های غربی و صهیونیستی دانست و بر لزوم هوشیاری مردم تأکید کرد و متذکر شد: جمهوری اسلامی غدیر قبل از ظهور است و امروز وظیفه همگان در انتخابات پیش‌رو حصول نتیجه است و باید انتخاب غدیری از جنس رئیسی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها