امام جمعه شاهرود:

مهمترین مسئله در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است

حجت الاسلام«امینی» گفت: مهمترین مسئله در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است، این شعار سیاسی نیست و واقعیتی که نه در ایران همه کشورها با آن سرو کار دارند.
کد خبر: ۶۷۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ - 14June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه بابیان اینکه مهمترین مسئله در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است، اظهار داشت: این شعار سیاسی نیست و واقعیتی که نه در ایران همه کشورها با آن سرو کار دارند.

وی افزود: با توجه به شعار مردم سالاری دینی از یادگاری امام راحل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید موضوع اول باشد لذا انتظار می‌رود کاندیدها قبل معرفی خود به روی اصل همین موضوع تاکید کنند.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه شرکت هر ایرانی با هر گرایش، نگرش، دین و مذهب، نقد و انتقاد در انتخابات مهم است، ابراز داشت: انتخاب بهترین رئیس جمهور با بالاترین یا کمترین آرا در هر صورت دارای پیام و پیامد برای دنیا و کشور است.

امینی تصریح کرد: تولید اقتدار ملی، تقویت مقبولیت نظام، ارتقای ثبات سیاسی در کشور، افزایش همبستگی و وحدت ملی، از بین رفتن طمع دشمن در کشور، کاهش آسیب پذیری ارکان اجرایی نظام، افزایش بازدارندگی نرم و دفع تهدیدها، تقویت موقعیت نظام در منطقه از مزایای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی متذکر شد: دشمن میلیاردها دلار برای بودن در منطقه خرج می‌کنند ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی با کمترین هزینه نه با دغل بازی بلکه ایجاد محبت، فرهنگ و انس بین ملت‌های منطقه مقبولیت دارد که این را دشمن بر نمی‌تابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار