امام جمعه اهواز:

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان می‌شود

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان خواهد شد و همه باید به این‌ مسئولیت سیاسی و اجتماعی خود پایبند باشیم.
کد خبر: ۶۷۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴ - 14June 2024

حضور حداکثری مردم باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد» امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در محل مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز اظهار داشت: باید مراقب تبعات سخنان خود به ویژه در فضای مجازی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

وی افزود: دو قطبی سازی در انتخابات یک سم است و اگر تابع رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم باید در تبلیغ از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اخلاقیات را رعایت کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به ۲ مقوله حضور پرشور و اتتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو بسیار تاکید دارند و ۱۸ شاخصه برای انتخاب فرد کارآمد اعلام کردند.

موسوی‌فرد ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان خواهد شد و همه باید به این‌مسئولیت سیاسی و اجتماعی خود پایبند باشیم.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: شرایط برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم است اما باید مراقب فتنه‌گری و تفرقه فرافکنی دشمنان نیز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها