رئیس هیئت کشتی بسیج کشور مطرح کرد؛

رقابت ۴ تیم در لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور

سردار «مسلمی» با اشاره به مسابقات دسته یک کشتی آزاد کشور گفت: در گروه A این رقابت‌ها تیم‌های مقاومت مازندران، خراسان شمالی، ملوان نوشهر و اراک با هم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۶۷۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷ - 14June 2024

رقابت ۴ تیم در لیگ دسته اول کشتی آزاد کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، هفته اول رقابت‌های گروه A لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور امروز به میزبانی تیم کشتی بسیج مقاومت مازندران در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری برگزار شد.

در گروه A رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی، تیم‌های مقاومت مازندران، خراسان شمالی، ملوان نوشهر و اراک با هم به رقابت پرداختند.

سردار «سیاوش مسلمی» رئیس هیئت کشتی بسیج کشور در حاشیه این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی که مجموعه هیئت کشتی مازندران برای آمادگی تیم مازندران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور و اعرامی به مسابقات سیزم آسیایی و همچنین مسابقات ارمنستان که در آذر سال جاری به عنوان مسابقات جهانی ارتش‌های جهان برگزار می‌شود حضور در مسابقات است که تیم‌ها آمادگی خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه ما هم برای آمادگی بیشتر ورزشکاران تیم مقاومت را آماده کردیم تا در لیگ دسته یک کشور حضور پیدا کند.

سردار مسلمی اضافه کرد: امروز هفته اول مسابقات لیگ دسته یک با حضور چهار تیم مقاومت مازندران، استان مرکزی، ملوان نوشهر و خراسان شمالی برگزار شد که الحمدالله بچه‌ها از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: به دنبال برگزاری مسابقات لیگ دسته یک و لیگ برتر را داریم که در حال رایزنی هستیم امیدواریم با انسجام، همدلی و هم افزایی که در هیئت کشتی مازندران و مسئولین استان وجود دارد بتوانیم یک تیم بسیار خوب و ارزشمندی را به دسته یک بدهیم.

وی اذعان داشت: امروز از ۳۰۰ نفر حاضر در مسابقات ۲۸۰ نفر مازندرانی هستند و استان مازندران لیاقت این را دارد که هم در مسابقات دسته یک قهرمان شود به هم در لیگ برتر و می‌طلبد که برنامه‌ریزی خوبی را برای برگزاری مسابقات داشته باشیم.

این مسئول بیان کرد: این دوره از مسابقات یک مرحله‌ای از آمادگی بچه‌ها برای مسابقات کشتی بسیج کشور و مسابقات سیزم آسیایی و هم مسابقات سیزم جهانی است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم در این دوره از مسابقات هم فرهنگ خوبی را در بحث پهلوانی داشته باشیم و هم بچه‌های بسیجی و قهرمانان ما بتوانند در حوزه قهرمانی حضور پیدا کنند و بتوانیم در حوزه بسیجی و بسیجی بودن و اخلاق و منش پهلوانی در مسیر درستی قدم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار