فرماندار دزفول خبر داد؛

برگزاری جشن پنج کیلومتری غدیر در دزفول

خردمند گفت: جشن غدیر امسال دزفول با مشارکت ده‌ها مسجد، حسینیه، هیات مذهبی و تشکل مردمی به صورت با شکوه و حماسه آفرین از ساعت ۱۹ تا ۲۳ پنجم تیر ماه همزمان با عید سعید غدیر از میدان رودبند تا میدان مقاومت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۵ - 15June 2024

برگزاری جشن پنج کیلومتری غدیر در دزفولبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «علیرضا خردمند» فرماندار دزفول در یک نشست رسانه‌ای اظهار داشت: برای برگزاری جشن پنج کیلومتری غدیر با حضور ۶۰ موکب پذیرایی در این شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: جشن غدیر امسال دزفول با مشارکت ده‌ها مسجد، حسینیه، هیات مذهبی و تشکل مردمی به صورت با شکوه و حماسه آفرین از ساعت ۱۹ تا ۲۳ پنجم تیر ماه همزمان با عید سعید غدیر از میدان رودبند تا میدان مقاومت برگزار می‌شود.

خردمند ضمن دعوت از قشرهای مختلف مردم برای مشارکت در این جشن باشکوه گفت: برنامه‌های مختلفی با کمک مردم، موکب‌ها، گروه‌های جهادی، حسینیه‌ها و مساجد دزفول برنامه ریزی شده است.

فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر هر چه باشکوهتر برگزار شدن جشن‌های عید غدیر در این شهرستان یادآور شد: امسال، دومین سالی است که جشن غدیر به طول پنج کیلومتر با مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی دزفول برنامه ریزی شده است که در طول این مسیر ویژه برنامه‌های متنوعی نیز برگزار می‌شود.

خردمند، عید غدیر را بزرگترین عید شیعیان دانست و افزود: برگزاری جشن‌های اعیاد مذهبی علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی و امیدافزایی در جامعه، در افزایش عشق به ولایت نیز نقش موثری خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار