مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهرتاکیدکرد؛

تقویت اقتدار ملی بابرگزاری انتخاباتی پرشور

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت:انتخابات باشکوه تقویت کننده اقتدار ملی است که باعث می‌شودآسیب‌ها و تهدید‌ها بی اثر و پیشرفت‌ها در سطوح مختلف کشور گسترش یابد.
کد خبر: ۶۷۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ - 15June 2024
تقویت اقتدار ملی بابرگزاری انتخاباتی پرشورسرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی»مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس بوشهر در گفت وگو با خبرنگار دفاع پرس بوشهر با گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدای گرانقدر نظام مقدس اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی به عنوان رهبر و پیشگام در جبهه مقاومت و الهام بخش به همه جهانیان، مهمترین بازیگر استراتژیک در تحولات منطقه و بخشی از جهان است.
 
وی در این خصوص افزود: روزی که جهان در میان شرق و غرب مادی تقسیم شده بود هیچکس گمان نهضت بزرگ دینی نداشت و وقتی این انقلاب اتفاق افتاد و همه معادلات فکر دنیای غرب بهم ریخت.
 
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر با اشاره به توجه همه دنیا به اتفاقات ورویدادهای مهم کشور در بخش های مختلف ابراز داشت: هر گامی که مردم خوب وباوفای ما برای مصالح خود و کشور  برمی دارند دشمنان  انقلاب واسلام  به خشم می‌آورد که مهمترین دلیل آن نبود همچین پشتیبان عظیمی در کشورهای خودشان است.
 
سرهنگ غریبی انتخابات را موضوع مهم مردم وکشور دانست ودر این خصوص گفت: انتخابات باشکوه تقویت کننده اقتدار ملی است که باعث می‌شودآسیب‌ها و تهدید‌ها بی اثر و پیشرفت‌ها در سطوح مختلف کشور گسترش یابد.
 
وی درادامه تصریح کرد: مهمترین مطالبه مردم از کاندیدای انتخابات، رعایت اخلاق سیاسی است، در یک کلام مردم به کسی که در اخلاق سیاسی رد شود به هیچ عنوان اعتماد نخواهند کرد.
 
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر ادامه داد: مشارکت در انتخابات پیش رو اهمیت زیادی دارد و ان شا الله نتیجه آن در سطح جهان و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت تاثیرگذار است.
 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار