نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی:

مشارکت حداکثری در انتخابات نوعی پاسداشت خون‌ شهدا است

سادات‌ابراهیمی گفت: در اولین روز شهادت دکتر رئیسی، بلافاصله مقام معظم رهبری بر اینکه هیچ کاری در کشور نباید تعطیل شود و اینکه انتخابات رییس جمهوری آینده پرشور برگزار شود تاکید کردند و این نشان‌دهنده اهمیت حضور و رای مردم و موضوع ثبات در کشور است.
کد خبر: ۶۷۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷ - 15June 2024

مشارکت حداکثری در انتخابات نوعی پاسداشت خون‌ شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمد سادات‌ابراهیمی» نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگویی رسانه ای به موضوع انتخابات پرداخت و اظهار داشت: با توجه به این که انتخابات ریاست جمهوری منجر به تشکیل یکی از مهمترین قوای حاکم در کشور می‌شود، بنابراین به این اندازه با اهمیت است. مردم با شرکت در انتخابات، شخص اول اجرایی کشور را انتخاب می‌کنند بنابراین این انتخاب در تمام بخش‌های ملی و فراملی، اثرگذار است.

وی افزود: انتخاب رییس جمهور بر تمام بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی اثرگذار است، بنابراین بسیار اهمیت دارد بنابراین کسانی که به ایران و وطن علاقه دارند، بدانند که این انتخاب، چشم طمع بیگانگان را در پی دارد و در صورت مشارکت پرشور، دشمن مایوس می‌شود. حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، دشمنان این مرز و بوم را ناامید می‌کند. 

سادات‌ابراهیمی با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، بیان داشت: خون‌های شهدای زیادی به پای انقلاب و نظام ریخته شده که اکنون به اینجا رسیده است و افرادی برای کشور ایثار و جهاد کردند. مشارکت حداکثری در انتخابات، ادامه دادن راه شهدای این مرز و بوم است و تکلیف این است که برای پاسداشت خون‌های به زمین ریخته شده، انتخاباتی با حداکثر مشارکت رقم زده شود. تکلیف داریم که از دیگران برای حضور در انتخابات، دعوت کنیم.

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ثبات در کشور پس از شهادت رییس جمهور تاکید کرد: شیوه امامین انقلاب، همواره بر این بوده که انتخابات پرشوری برقرار شود و همواره بر آن تاکید شده است. در اولین روز شهادت دکتر رئیسی، بلافاصله مقام معظم رهبری بر اینکه هیچ کاری در کشور نباید تعطیل شود و اینکه انتخابات رییس جمهوری آینده پرشور برگزار شود تاکید کردند و این نشان‌دهنده اهمیت حضور و رای مردم و موضوع ثبات در کشور است.

وی یادآور شد: با وجود این که رییس جمهور شهید شد اما حتی چند روز هم کار در کشور تعطیل نشد و بر اساس قانون اساسی، انتخابات تا ۲ هفته دیگر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار