نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مردم، رئیس جمهوری با اخلاق و مردمی انتخاب کنند

حجت الاسلام نوری گفت: حامیان نامزد‌های انتخاباتی با رفتار و گفتار پسندیده خود که حاکی از نامزد موردنظرشان است، مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات فرا بخوانند.
کد خبر: ۶۷۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ - 15June 2024

مردم، رئیس جمهوری با اخلاق و مردمی انتخاب کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز (شنبه) در دیدار مسئولان و فعالان اجتماعی، اظهار داشت: باید رئیس جمهوری با اخلاق و مردمی انتخاب شود، رییس جمهوری که سبب رضایت و خرسندی مردم و رهبری شود.

وی با اشاره به نقش رئیس جمهور در مدیریت و اداره کشور، تصریح کرد: نقش قوه مجریه در باز کردن گره مشکلات، ایجاد پیشرفت در جامعه، مدیریت بودجه و پیگیری مشکلات مردم، کلیدی است و در ایران رئیس جمهور بیشترین نقش را در این باره دارد، از این رو انتخابات پیش رو بسیار با اهمیت است.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه اخلاق جزو مهمترین مؤلفه‌های انتخابات است، گفت: نامزد‌ها و طرفداران آنها باید تلاش کنند تا در فعالیت‌های انتخاباتی، اخلاق و پرهیز از توهین و تخریب رعایت شود. حامیان نامزد‌های انتخاباتی با رفتار و گفتار پسندیده خود که حاکی از نامزد موردنظرشان است، مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات فرا بخوانند.

وی متذکر شد: ولی و امام جامعه بدون مردم پیروز نخواهد شد، امام جامعه در صورتی می‌تواند موثر و کارآمد باشد و تحول‌آفرینی کند که سربازان ولایی خوبی داشته باشد. رهبر جامعه به سربازانی همچون شهید سلیمانی‌ها، شهید رئیسی‌ها نیاز دارد که علاوه بر ایران به اسلام خدمت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار